About

About

ph : Valentina Cunja

Scroll Down for English version

ph : Valentina Cunja

 

Con cadenza “irregolare” apriamo le porte della nostra attività e del nostro quotidiano cercando di abolire le ovvietà per dar voce all’universo di incontri, progetti inesplorati, visioni che costellano le nostre professioni e di cui purtroppo nulla, o molto poco, emerge in superficie.

Sempre più radicate nelle nostre passioni – il design , l’arte contemporanea, il mondo del craft…  – ci siamo convinte dell’urgenza di un Journal non solo come mezzo di comunicazione verso l’esterno, ma anche come strumento di ricerca e aggiornamento.

Ad accompagnarci in questo viaggio nella bellezza e nel potenziale della creatività, gli artwork e le fotografie di Valentina Cunja.

… e per un viaggio a ritroso nel nostro lavoro, non vi resta che ripartire da dove tutto è iniziato atemporarystudio.com

Buona lettura!

 

***

 

On a “irregular” basis we will open the doors of our work and our daily life trying to avoid obviousness to give voice to the universe of encounters, unexplored projects, visions that surround our professions and of which unfortunately nothing, or very little, emerges on the surface.

More and more rooted in our passions – design, contemporary art, the world of craft… – we are convinced of the urgency of the Journal not only as a communication tool, but also as an instrument for research and continuous update.

Valentina Cunja’s photographs and collages completes our long journey into the creative fields.

… and for a journey back into our work, you just have to start from where it all began atemporarystudio.com

Enjoy the reading!